Klientowi przysługuje prawo do reklamacji w przypadku: otrzymania towaru wadliwego, niekompletnego, uszkodzonego lub niezgodnego z ofertą sprzedaży. Aby proces reklamacji uczynić maksymalnie prostym i szybkim, prosimy o zastosowanie się do poniższych instrukcji, przewidzianych dla konkretnych zdarzeń.
1. Uszkodzony towar lub opakowanie.
Wszystkie wysyłane przez nas produkty są nowe i starannie zapakowane przez pracowników sklepu. Po dostarczeniu przez kuriera przesyłki należy jednak w jego obecności dokładnie sprawdzić stan opakowania otrzymanej paczki. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone lub naruszone należy odmówić jej przyjęcia i sporządzić z kurierem 'Protokół Szkody', a następnie odesłać na nasz adres internetowy: sklep@elektrozilla.pl . W analogiczny sposób należy postąpić w przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu. Jeżeli szkoda zostanie stwierdzona po odjeździe kuriera należy w terminie do 7 dni skontaktować się z firma kurierską.
2. Towar wadliwy.
Dokładamy wszelkich starań aby sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak zdarzy się jakakolwiek nieprawidłowość w funkcjonowaniu zakupionego towaru, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze poweźmie się decyzję o dokonaniu zgłoszenia reklamacji, a mianowicie:
- należy upewnić się czy produkt został zmontowany i podłączony zgodnie z instrukcją
- zalecamy także sprawdzenie wszelkich informacji na stronach www producenta/dystrybutora. Cenne podpowiedzi na tych stronach, prowadzące do rozwiązania problemów eksploatacyjnych, najczęściej zawierają takie działy jak: najczęściej zadawane pytania, wykrywanie i usuwanie usterek, warunki eksploatacji czy dane techniczne.
Jeżeli wymienione wskazówki są niemożliwe do podjęcia lub nie przynoszą zadowalających rezultatów należy zgłosić reklamację w serwisie producenta na podstawie gwarancji. Jest to najkrótsza droga, spośród dostępnych, która w najszybszy sposób pozwala doprowadzić sprzęt do pełnej sprawności. Dane kontaktowe serwisu producenta/dystrybutora dostępne są na karcie gwarancyjnej.
Można również zgłosić reklamację w naszym sklepie, w swoim 'Koncie Klienta'. Jeżeli wybiorą Państwo tą drogę należny liczyć się z tym , ze jest ona dłuższa aniżeli zgłoszenie reklamacji bezpośrednio u producenta. Aby zgłosić reklamację wadliwego towaru poprzez konto klienta należy postępować dokładnie jak w puncie poniżej.
3. Towar niekompletny bądź niezgodny z oferta sprzedaży.
W przypadku otrzymania towaru niekompletnego bądź niezgodnego z opisem, prosimy zgłosić reklamację drogą elektroniczną bezpośrednio w naszym sklepie. Aby reklamacja mogła zostać rozpatrzona w ten sposób, należy zalogować się na stronie sklepu na swoje 'Konto Klienta', a następnie spośród dostępnych pozycji wybrać 'Dział Reklamacji (RMA)', a następnie 'Dodaj Reklamację'. W następnym kroku należy wypełnić pola obowiązkowe i zatwierdzić zgłoszenie przyciskiem 'Zgłoś Reklamację'. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli w przeciągu 14 dni sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań nabywcy, oznacza to, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Jedno zgłoszenie może dotyczyć tylko jednej sztuki i tylko jednego produktu. W przypadku gdy Klient chce zareklamować np. dwa zakupione przedmioty, do każdego z nich, należy stworzyć odrębne zgłoszenie.
Jeżeli wcześniej nie założyłeś konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.
Załóż nowe kontoZaloguj się aby uzyskać dostęp do panelu klienta.
Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.